A Laboratorium.hu weboldal aranyérmet kapott Magyarország legrangosabb tartalommarketing versenyén, a Content Marketing Award-on! Közérdekű, tudományos, a kémia és a laboratóriumok világának népszerűsítését célul kitűző honlapunk a legjelentősebb hazai cégek és médiaügynökségek remek kampányai, megoldásai közé került ezzel a díjjal...
A Laboratorium.hu, a laboratóriumi „hírügynökség” című pályázat a Kreatív Csoport 2015-ben meghirdetett Content Marketing Award (Tartalommarketing Díj) oktatás, egészség kategóriájának aranyérmét érdemelte ki! Közérdekű, tudományos honlapunk számos célt szolgál: a kémia, az analitika és a laboratóriumi vizsgálatok népszerűsítése, bemutatása mellett nagy hangsúlyt fektet a tájékoztatásra és a fogyasztóvédelemre, hasznos információk eljuttatására a honlap olvasóközönségéhez.
Modern honlapunkon hetente, 3-4 naponta frissítjük a híreket, cikkeket. A tudományos igénnyel, ám olvasmányosan, közérthetően megírt anyagokat a laboratórium kollégáinak összefogásával, egy közel negyed százados tudásbázis aktivizálásával készítjük el a legváltozatosabb témákban (beszélő baktériumok, fertőző kézfertőtlenítők, genetikai vizsgálatok, cukor és csokoládé, transzzsírsav, dioxin, formaldehid, tej, étrend-kiegészítők, hamis gyógyszer, azbeszt stb.).
A Laboratorium.hu cikkeit rendszeresen átveszik a meghatározó online médiumok, hivatkoznak rá az országos televíziók, rádiók, a honlapot nyilvántartják a tudományos fórumokon, és a weboldal ad helyet a középiskolásoknak szánt, népszerű, interaktív oktatónapnak, a Laborkaland programnak is.
A Kreatív Csoport által idén második alkalommal meghirdetett Content Marketing Award a hazai marketingszakma egyik legfontosabb és legrangosabb seregszemléje, amelyen a közönségnek hasznos tartalmat szolgáltató megoldásokat díjazzák. A zsűri tagjai a legelismertebb hazai médiumok, médiaügynökségek, marketingszervezetek szakemberei közül kerültek ki. A 2015-ös verseny döntőjébe olyan meghatározó magyar óriáscégek marketingkampányai kerültek, mint a Tesco, a Spar, a Nestlé, a McDonald’s, a MasterCard, a Telenor, a Vodafone, a Főtáv Zrt. vagy a Magyar Telekom. A döntőbe került megoldásokat vezető hazai médiaügynökségek készítették el (Havas Média, Organic Communication, a POSSIBLE, Uniomedia, az X Kommunikációs Központ).
Ide került be tehát a Laboratorium.hu is lelkes csapata is!
Kedves Olvasóink!
A díjra nagyon büszkék vagyunk, és a jövőben igyekszünk még több érdekes cikkel az ide látogató, a kémia és az analitika, valamint a laboratóriumok világa után érdeklődő netező a kedvükben járni.
Köszönjük az eddigi bizalmat és a kattintásokat!
Üdvözlettel:
A Laboratorium.hu szerkesztősége